Általános szerződési feltételek:

 

1. Fizetési és szállítási információk:

Megrendelésed a GLS futárszolgálattal szállítjuk részedre.

Sikerült kidolgoznunk egy olyan módszert, amellyel a kedvenc fagyasztott termékeid is biztonságban, és fagyott állapotban fognak megérkezni hozzád. A fagyasztott termékeket hungarocellel szigetelt dobozban, szárazjeges hűtéssel adjuk fel, ami kb. 35 órára garantálja, hogy nem fognak felolvadni. A csomagok feladása minden héten kedden és szerdán történik, így biztosan kiszállításra kerülnek a szerdai és csütörtöki napokon, még ha a munkahelyedre kéred a kézbesítést akkor is biztonságosan hazaérsz vele.
Kérjük, gondosan add meg a szállítási címet, hogy a futár biztosan megtaláljon. A rossz cím megadásból eredő károkért nem tudjuk vállalni a felelősséget.

Figyelem! A szárazjég érintése égési sérülést okozhat! A szárazjeget külön nylon csomagolásban helyezzük el a dobozban, azt ne bontsd ki, dobd ki zacskóstól a szemétbe.


Személyes átvétel:

Személyes átvételre három városban van lehetőséged, Veszprémben, Székesfehérváron és Siófokon. A kosár oldalon tudod kiválasztani ezeket az opciókat is. Amennyiben a személyes átvételt választod, kollégánk hamarosan felveszi veled a kapcsolatot telefonon és egyeztettek az átvétel időpontjával kapcsolatban. Természetesen ebben az esetben nem kell szállítási költséget fizetned.


Szállítási díjak:

A minimális rendelési összeg 5 000 Ft.

A szállítási költség a megrendelés összegétől függően a következőképpen alakul:

 

 

 

  • 5 000 – 10 000 Ft között  2 990 Ft

 

 

 

  • 10.001 – 20 000 Ft között 2 490 Ft

 

 

 

  • 20 001 – 30 000 Ft között 1 990 Ft

 

 

 

  • 30 001 – 50000 Ft között 990 Ft

 

 

 

  • 50000 Ft felett ingyenes

 

 

 

 

Amennyiben a rendelésedben nem szerepel fagyasztott termék, úgy a szállítási költség a rendelési összegtől függetlenül egységesen 990 Ft.

Ha a megrendelésed esetleg több csomagban adjuk fel, Neked csak egy csomag után kell szállítási költséget fizetned. 50 000 forint megrendelési érték felett és személyes átvétel esetén a szállítási költség ingyenes.

A megrendeléseket minden héten kedden és szerdán dolgozzuk fel. A kiszállítás a GLS futárral történik, a feladást követő 24 órán belül. A csomag feladásáról e-mailben tájékoztatunk Téged.


Fizetési módok:


3 féle módon tudod kifizetni rendelésed:

  • Készpénzzel, amennyiben a személyes átvételt választod
  • Közvetlen banki átutalással (Ebben az esetben neked kell átutalási megbízást adni a bankodnak. A megrendelés végén látni fogod cégünk banki adatait, ahová a rendelés összeget utalnod kell. A csomagodat az összeg beérkezése után indítjuk útnak.
  • Paypal-on keresztül, ahol választhatod a bankkártyás fizetési opciót is amennyiben nem rendelkezel Paypal fiókkal.

Utánvétes rendelésre nincs lehetőség áruházunkban, a megrendelések átvételére illetve futárszolgálattal történő kiszállítására csak a teljes rendelési összeg megfizetése után kerül sor.

A megrendelt árut a GLS csomagküldő szolgálat kézbesíti. Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, a csomagról értesítést hagy. Az értesítőn megtalálható a kézbesítő telefonszáma is, ezen lehet egyeztetni a következő kiszállítás időpontját. Természetesen, a futár egyeztetés hiányban is megkísérli ismét a kézbesítést. Kérjük, gondosan add meg a szállítási címet, hogy a futár biztosan megtaláljon. A rossz cím megadásból eredő károkért nem tudjuk vállalni a felelősséget.

Amennyiben a futár többszöri alkalommal sem tudja kézbesíteni a csomagot, úgy azt visszajuttatja részünkre. Ha ez a megrendelő hibájából történik (pl. rosszul adta meg a címet, vagy nem volt elérhető az adott címen) és a csomag fagyasztott termékeket is tartalmazott, akkor a megrendelést újra teljesíteni csak ismételt fizetés után tudjuk.

Amennyiben a megrendelt termékek elfogynak, úgy erről minden esetben tájékoztatunk. Nagy kereslet esetén előfordulhat, hogy egyes termékekből hiány keletkezik, s így a megrendelt árucikkeket több csomagban tudjuk csak elküldeni. A csomagban mellékelt számlán, esetleg levélben közöljük a hiányzó termékek szállítási információit.

Kérjük, hogy a küldemény átvételekor még a kézbesítő jelenlétében ellenőrizd a csomag sértetlenségét. Ha a csomag sérült és nincs hozzá mellékelve sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, kérjük, ne vedd át a csomagot!

Előforduló áruhiány esetén küldd el címünkre a jegyzőkönyvet, és mi pótoljuk a hiányzó árucikket. Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében kérjük, őrizd meg a csomag átvételét igazoló bizonylatot.

Kérjük, oszd meg velünk véleményed, észrevételed, hogy ezzel is növelni tudjuk munkánk hatékonyságát és vevőink elégedettségét. Minden beérkezett véleményre reagálunk és minden általunk, illetve szállítóink által elkövetett hiba esetén a legnagyobb rugalmassággal vásárlóink érdekeit szem előtt tartva járunk el.

A szállítás jelenleg az oldalon megjelölt tarifákkal kizárólag Magyarország területén vehető igénybe. Amennyiben külföldről szeretnél rendelni, kérlek vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ebben is tudunk segíteni.

 

2. Elállás joga, áruk cseréje, visszavétele

Amennyiben vásárlónk rendelését véletlenül vagy tévedésből adta le, a hibás rendelés leadást követően ügyfélszolgálatunkon még postázás előtt minden következmény nélkül lemondhatja.

A megrendelés során a vevő élhet a 17/1999. Kormányrendeletben rögzített feltétel nélküli elállási jogával.

Kérjük, kiemelten vedd figyelembe a következőket:

– A vevő a szerződéstől az áru átvételét követő 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat.

– Az elállásra illetve reklamálásra vonatkozó igényét e-mailben, telefonon, postai úton indíthatja el a vásárló.

– A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Elállás miatt a vevőt kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli.

– A postán keresztül visszaküldött áru sértetlenségét munkatársunk személyesen ellenőrzi és ellenértékét legkésőbb az áru megérkezését követő 30 munkanapon belül eljuttatjuk a vevő címére, illetve átutaljuk az általa megadott bankszámlaszámra.

– Ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja hiánytalan csomagolásban, sérülésmentesen (fagyasztott termékeket fagyasztott állapotban) visszajuttatni áruházunk részére, akkor nem vállaljuk a termék visszavásárlását, ezért azt visszajuttatjuk a vásárlónak, saját költségére.

– Szolgáltató követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését.

– Amennyiben a termékről felbontás után a kézbesítő jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 365 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a kézbesítő által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.

– Abban az esetben, ha a visszáru feldolgozásakor cseretermék nem áll rendelkezésre, úgy a termék vételárát postázzuk, illetve átutaljuk a vevő által megadott bankszámlaszámra.

Utánvéttel és portóval feladott csomagokat nem tudunk elfogadni, ezért kérjük, hogy csomagod “kísérőlevél belföldi postacsomaghoz” nyomtatványon értéknyilvánítással adja fel. Az áru személyes cseréjére nincs lehetőség. Szeretnénk felhívni figyelmed, hogy a fagyasztott termékeket csak speciális – hűtéssel ellátott – csomagolásban tudod visszaküldeni.


3. Hibás teljesítéssel kapcsolatos információk

Hibás teljesítés esetén szavatosságra, jótállásra vonatkozó igényét a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak szerint kezeljük.


4. Megrendelés követés

Áruházunkban minden megrendelés útját végigkísérjük. A megrendelést a leadástól a termék(ek) átvételéig nyomon követjük. A www.acaimania.hu cím alatt, az – egyedi bejelentkezést követően – a “saját fiókom” menüpont alatt találsz teljes körű információt rendelésállományoddal kapcsolatban. Ezen adatokat a megrendelés visszaigazolásakor küldjük el e-mail útján szöveges üzenetben, ezért kérjük, őrizd meg azt.


5. Ügyfélszolgálat

A rendelések feldolgozása és a futárszolgálatnak történő átadása minden héten kedden és szerdán történik. Az ügyfélszolgálati feladatok végzése munkanapokon, hétfőtől-péntekig 9-16.00 óra között történik. Hétvégén és munkaszüneti napokon megrendeléseket nem dolgozunk fel.

Acaimania.hu ügyfélszolgálatának elérhetőségei:

Cím: 8200 Veszprém, Rómer Flóris u. 2. fsz. 8.
Tel.: 20/944 0992 (H-P: 9-16.00 között)
E-mail.: info@acaimania.hu

 

8. Jogi információk

Az adatvédelemről és a kapcsolódó jogi információkról a következő oldalon tájékozódhatsz: Jogi információk

 

9.Fogyasztóvédelem

A fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályok és információk a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (www.nfh.hu) honlapján elérhetők.

Az itt nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.S.) Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak. A vásárló megrendelésével létrejött távollévők között megkötött szerződés írásbeli szerződésnek minősül. A szerződés nyelve magyar.

 
10. Üzemeltető adatai

Üzemeltető: Top Sport 2000 Kft.

Képviseli: Mesterházy Leventéné ügyvezető

Telefonszám: 20/944-0992

Postacím: 8200 Veszprém, Rómer Flóris u. 2. fsz. 8.

Cégjegyzékszám: 19-09-505282

Bejegyezve: Veszprém Megyei Bíróság mint Cégbíróság Cím: 8200 Veszprém Vár u. 19.

Adószám: 11972765-2-19

Bankszámlaszám: 12082001-00101268-00100005